Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, om en dynamisk effekt ved nedsættelse af klassekvotienten i folkeskolen med 5 eller 10
Relaterede Spørgsmål
- Finansudvalget, Spørgsmål 427: EL spørger til Finansministeriets regnemetoder
- Finansudvalget, Spørgsmål 422: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, om en indførsel af hel eller delvis brugerbetaling på offentlige serviceydelser
- Finansudvalget, Spørgsmål 423: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, om de præcise elasticiteter som Finansministeriet regner med ved en forøgelse af egenbetalingen på daginstitutioner
- Finansudvalget, Spørgsmål 424: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, hvilke dynamiske effekter og hvilken følgende selvfinansieringsgrad der efter Finansministeriets almindelige regneregler ville følge af at afskaffe brugerbetalingen på tandlæge
- Finansudvalget, Spørgsmål 425: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, hvilke arbejdsudbudseffekter der efter Finansministeriets almindelige regneregler ville følge af at nedsætte taksterne på den kollektive trafik med hhv. 30 pct. og 50 pct.
- Finansudvalget, Spørgsmål 426: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, om indførsel af brugerbetaling på lægebesøg ville påvirke husholdningernes reale og disponible indkomster
- Finansudvalget, Spørgsmål 428: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, om effekten ved sænkelse af registreringsafgiften
- Finansudvalget, Spørgsmål 429: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, hvad arbejdsudbudseffekten og velstandseffekten vil være, hvis danske daginstitutioner gennemsnitligt øger antallet af årlige lukkedage med to
- Finansudvalget, Spørgsmål 431: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, om der er dynamiske effekter forbundet med offentligt forbrug rettet mod bedre arbejdsmiljø
- Finansudvalget, Spørgsmål 432: Rune Lund (EL) spørger finansministeren, Kristian Jensen, om formodede adfærdsændringer