Rasmus Vestergaard Madsen (EL) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, hvorfor de trafikale påvirkninger i indre by ikke er belyst i VVM-rapporten for Lynetteholm-projektet 20. maj 2021 kl. 8:00 Relaterede Spørgsmål Transportudvalget, Spørgsmål 494: Susanne Zimmer (UFG) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, hvor stor den samlede CO2-belastning forventes at være i anlægsfasen for Lynetteholm-projektetTransportudvalget, Spørgsmål 495: Rasmus Vestergaard Madsen (EL) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, hvilke typer lastbiler, der kommer til at køre jord gennem indre by, herunder i forhold til lastbilernes vægt og længdeTransportudvalget, Spørgsmål 496: Rasmus Vestergaard Madsen (EL) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, hvordan ministeren i forbindelse med samråd (L) om Lynetteholm den 4. maj 2021 skråsikkert kan argumentere for, at forøget lastbiltrafik på Knippelsbro eller Langebro ikke vil have nogen betydning, når hverken Knippelsbro eller Langebro er nævnt i VVM-rapporten om trafikale forholdTransportudvalget, Spørgsmål 497: Rasmus Vestergaard Madsen (EL) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, hvordan det kan være sandt, som fortalt på samråd (L) om Lynetteholm den 4. maj 2021, at Lynetteholm ikke vil medføre yderligere transport af jord gennem København, men at der blot er tale om en omfordeling af den transport, som i dag sker til Nordhavn, da det på side 42 i VVM-delrapporten vedrørende trafikale forhold fremgår, at 25 pct. af jorden til Lynetteholm ind til 2035 fortsat skal forbi Nordhavns karteringsanlæg først, hvilket betyder at 25 pct. af jorden skal flyttes først til Nordhavn og derefter til LynetteholmTransportudvalget, Spørgsmål 501: Hvordan afgrænses mellem staten og Københavns Kommune i forhold til Lynetteholm-projektet?