Katarina Ammitzbøll (K) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, om, hvorfor der ikke allerede nu tages højde nye og mindre støjende fly i forhold til planlovens bestemmelser 21. december 2020 kl. 8:00 Relaterede Spørgsmål Transportudvalget, Spørgsmål 140: Katarina Ammitzbøll (K) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, om, hvad ministeren vil gøre for at sikre tidssvarende støjmålinger omkring Københavns LufthavnTransportudvalget, Spørgsmål 141: Katarina Ammitzbøll (K) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, om, hvorfor Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen venter på, at Københavns Lufthavn måske engang bliver færdig med sin udbygning, før man kigger på ændringer i planloven og støjrestriktionszonerneTransportudvalget, Spørgsmål 142: K: Hvorfor ønsker Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen og Københavns Lufthavn, at der ikke sker ændringer i planloven endnu?Transportudvalget, Spørgsmål 144: Katarina Ammitzbøll (K) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, om, hvorfor der ikke gives rabatter til de selskaber, som kommer med de mest moderne flytyper, eller stilles krav til operatørerne om at deltage i et ”fly green and quiet”-program, som vil reducere støj og forurening yderligereTransportudvalget, Spørgsmål 145: Katarina Ammitzbøll (K) spørger transportministeren, Benny Engelbrecht, om, hvorfor Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen endnu ikke har indført krav om den såkaldte ”NADP 2”-procedure (Noise Abatement Departure Procedure) eller ”Quiet Climb Procedure” for udflyvninger fra Københavns Lufthavn