13. marts 2025 Vil ministeren redegøre for, hvilke grønlandske uddannelser der ikke anerkendes i Danmark? SPØRGSMÅL:
3. marts 2025 Vil ministeren redegøre for muligheden for at indføre tiårige bevillinger til klyngeorganisationerne? SPØRGSMÅL:
25. februar 2025 Hvor mange pladser på STEM-uddannelserne er blevet reduceret som følge af sektordimensioneringen og udflytningsaftalen? SPØRGSMÅL:
18. februar 2025 Vil ministeren redegøre for den gennemsnitlige og maksimale sagsbehandlingstid for ansøgninger om SU-handicaptillæg? SPØRGSMÅL:
17. februar 2025 Vil ministeren oplyse, hvordan det enkelte universitet har implementeret sektordimensioneringen? SPØRGSMÅL:
6. februar 2025 Hvilke skoler, gymnasier, professionshøjskoler og universiteter tilbyder refleksionsrum? SPØRGSMÅL:
6. februar 2025 Er ministrene bekendt med eksempler, hvor elever på landets uddannelsesinstitutioner bærer beklædningsgenstande, der skjuler ansigtet? SPØRGSMÅL:
5. februar 2025 Hvornår kan årets ansøgere til universitetsuddannelserne forvente at få bindende information om, hvilken konkret kandidatuddannelse de får retskrav til? SPØRGSMÅL:
3. februar 2025 Vil regeringen tage initiativ til et forskningsprojekt om, hvordan vindmøllestøj påvirker husdyr? SPØRGSMÅL:
27. januar 2025 Hvilke fordele og ulemper vil der ved at etablere et offentligt finansieringssystem, hvor offentlige institutioner får mulighed for at optage statslige lån som et alternativ til at gøre bruge af den private finansielle sektor? SPØRGSMÅL: